دوشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۳ |۲۴ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 1, 2024
محمد حسین طاهری آکردی

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور در بیانیه‌ای به ستادهای استانی دستور داد تا از تمام ظرفیت استان‌ها و شهرستان‌ها برای تشویق مردم به مشارکت حداکثری در انتخابات ریأست جمهوری بهره ببرند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت‌الاسلام محمدحسین طاهری آکردی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور در بیانیه‌ای به ستادهای استانی دستور داد تا از تمام ظرفیت استان‌ها و شهرستان‌ها برای تشویق مردم به مشارکت حداکثری در انتخابات ریأست جمهوری بهره ببرند.

وی تأکید کرد: بدون شک از مهم‌ترین، والاترین و مقدس‌ترین معروف‌ها حفظ قدرت انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که در حال حاضر این امر با مشارکت حداکثری در انتخابات محقق خواهد شد.

متن بیانیه دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام و درود به محضر مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، مراجع معظم تقلید و علما و مردم عزیز ایران اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره امام عظیم‌الشان راحل و شهدای گرانقدر خصوصاً شهدای خدمت، ستاد امر به معروف و نهی از منکر از حضور مردم بصیر و آگاه پای صندوق‌های رأی کمال قدردانی و تشکر را دارد.

اکنون که در آستانه‌ی یکی دیگر از مهم‌ترین رویدادهای سیاسی کشور یعنی چهاردهمین دوره انتخابات ریأست جمهوری قرار داریم، این انتخابات فرصتی طلایی برای ماست تا با انتخاب آگاهانه‌ی خویش، سرنوشت کشور عزیزمان را برای 4 سال آینده رقم بزنیم. حضور در انتخابات حق و وظیفه‌ی شرعی، قانونی و اخلاقی هر ایرانی بوده و هر رای، سهمی در ساختن ایرانی قوی و سرافزار دارد که در این برهه حساس لازم است نکاتی را یادآور شویم؛

1 - بدون شک از مهم‌ترین، والاترین و مقدس‌ترین معروف‌ها حفظ قدرت انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که در حال حاضر این مهم با مشارکت حداکثری مردم در انتخابات محقق خواهد شد، از این رو لازم است تمامی ستادهای استانی و شهرستانی به صورت فوری و جهادی در هفته پیش‌رو تلاش مضاعفی در فضای مجازی و میدانی برای افزایش مشارکت عمومی و تبیین شاخص‌های انتخاب اصلح با محوریت بیانات رهبر معظم انقلاب داشته و در این راستا از همه امکانات کمال بهره را داشته باشند.

2 - از تمامی تشکل‌های مردمی و فعالان عرصه امر به معروف و نهی از منکر تقاضا داریم در این مسیر مقدس یاری گر ستاد امر به معروف و نهی از منکر باشند.

3 – در شرایط کنونی که دشمنان قسم خورده ایران عزیز چشم به اختلافات و نزاع‌های داخلی بسته‌اند از همه آحاد مردم به ویژه امت حزب الله انتظار می‌رود از هر گونه مسئله تفرقه انگیز بپرهیزند و یکصدا عموم مردم را برای مشارکت حداکثری در مرحله دوم و انتخاب اصلح دعوت کنند.

در پایان از خداوند متعالی عزت و سرافرازی جمهوری اسلامی ایران را در همه عرصه‌ها به ویژه انتخابات آینده خواستارم و از ساحت مقدس ربوبی دوام صحت و سربلندی رهبر معظم انقلاب حفظه الله تعالی را طلب می‌کنیم.

محمدحسین طاهری آکردی

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha